Thursday, June 25, 2020

Plan i olika bemärkelse

En dag enligt plan. Tryckte i mig den hemgjorda glass jag hade kvar till lunch. Lyssnade på senaste Flashback Forever när jag var ute på promenad (fett roligt!). Läst en stund. Satte mig på balkongen framåt sena eftermiddagen/tidiga kvällen. Satt kvar där några timmar. Löste korsord och sudoku. Tänkte att jag skulle se London-Tokyo-flyget, men det visade sig att det tog en något nordligare rutt i dag och alltså inte syntes från min balkong. Dålig stil kan jag tycka. Borde för övrigt befinna sig någonstans över norra Ryssland by now. Om jag inte minns fel skulle det enligt flightadar vara framme vid sjutiden imorgon bitti svensk tid. Så det är ju en bit att åka om man säger så. Kan undras hur lång tid det skulle ta att promenera (okej, var tvungen att gå in på google maps och kolla, 2244 timmar härifrån tydligen, 93,5 dygn, inte så blodigt ändå, sedan blir det väl iofs betydligt längre i praktiken eftersom man ju inte gå dygnet runt, men ändå).
Imorgon blir det nog fortsatt ta det lugnt. Man orkar ju inte så mycket annat när det är såhär varmt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home