Tuesday, November 24, 2020

I lovande riktning

Känts lite bättre i ryggen idag. Hade ont i ryggen även när jag vaknade i morse, men när det väl gett med sig en bit in på förmiddagen har jag inte alls känt av det på samma sätt som igår. Har huggit till någon gång, men som jag upplever det är det i mindre omfattning än igår. Därtill har huggen av smärta i samband med rapar och dylik åtminstone delvis flyttat från ryggen till bröstbenet. Det gör det inte mindre mystiskt, och är såklart en smula oroande, men som sagt får man väl avvakta ett par dagar och se hur det utvecklas, och sedan kontakta lämplig vårdinrättning om det inte blir bättre.

Min dag annars? Förhållandevis lugnt idag också. Lite läsning och sådär. Med dej i mina armar på tv. Slängde ihop en vegfärssås till middag. Vad som händer imorgon får vi se. Jobb i någon form och omfattning skulle jag tippa på. Förhoppningsvis fortsätter ryggen gå åt rätt håll. Har bara några tiotal sidor kvar i boken jag läser, så sannolikt läser jag ut den.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home