Tuesday, May 18, 2021

Ingen höjdaromgång

Är väl bäst vi börjar med Eurovision så har vi det avklarat sedan. Var väl ingen höjdaromgång direkt, men likväl långt ifrån det värsta man sett. Bra att Sverige gick vidare. Ukraina var direkt plågsamt. Mitt traditionsenliga twittrande? Kändes sådär. Hade nog inte riktigt det rätta klippet i formuleringarna. Kändes väl inte som att det var någon större fart på esc-twitter överhuvudtaget. Var mer schvung och action för några år sedan. Men det kanske tar sig framåt finalen. Tills dess borde jag ha hunnit hitta formen också. Brukar vara lite trögt i starten.

Har känt att jag börjat fläska till mig lite runt magen på sistone, så har fått ett ryck och börjat gå intervallpromenader (vem är jag ens?) de senaste dagarna. Enda resultatet hittills är träningsvärk i höfterna.

Har annars suttit och läst en del under dagen. Fixat med lite webbpubliceringar. Inte så mycket att orda om egentligen. Imorgon är det en ny dag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home