Friday, June 04, 2021

Vad som finns att säga

Finns väl inte jättemycket att säga om den här dagen egentligen. Var iväg på ett jobb. Hann inte riktigt skriva färdigt artikeln innan jag kände att jag behövde ta helg, så får se till att få det sista på den gjort under helgen istället. Ett par Seinfeld-avsnitt medan jag åt middag, sedan vin och musik. Det är ganska varmt här inne. När jag skulle köra förbi en buss som stod vid en hållplats och blinkade in mot hållplatsen fick busschauffören för sig att börja svänga ut så jag var tvungen att tvärbromsa. Sedan fortsatte han att blinka åt höger i typ 50 meter till. Både dålig blinkers- och backspegelgame där uppenbarligen. Inte utan att jag blev lite irriterad. Hade inte behövt vara många meter längre fram för att det skulle ha blivit kollision.

Om två veckor är det deadline för sommarnumret. Om tre veckor är det midsommarafton. Om ett halvår är det bara tjugo dagar kvar till julafton.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home