Tuesday, August 10, 2021

Ett krångel som löst sig

Har haft det förvånansvärt lugnt under dagen. Lite jobb, men inget som varit särskilt betungande. Därefter några sidor i en bok och en film. Min vanliga webbläsare har helt plötsligt börjat fungera igen. Kan undra om det också skulle fungera att installera om Spotify nu? Får testa det när andan faller på antar jag.

Uppe i 31 lästa böcker hittills i år. Det är lika många som det blev på hela förra året. Vet egentligen inte om jag haft mer fritid i år, men jag har dels prioriterat läsning och framförallt har jag haft betydligt starkare ekonomi vilket gjort att jag kunnat fylla på högen med oläst mer frekvent. Återstår att se hur mycket jag hinner läsa under hösten, det beror ju i hög utsträckning på hur mycket det är på jobbet, men skulle tippa att jag landar på en bit över 40 lästa böcker när året är slut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home