Thursday, April 07, 2022

Snart sluttamp

Kört på med jobb idag också. Börjar närma sig sluttampen nu. Har en grej jag ska iväg på imorgon. Sedan kan det eventuellt bli något i början av nästa vecka, det återstår att se. Annars är det mest lite småjox. Från början var det tänkt att jag skulle iväg på en någorlunda lång utflykt idag, men det blev inställt tidigare i veckan. Med tanke på vad det blev för väder var det med facit i hand lite skönt, även om det ställde till det en del planeringsmässigt. När det är snöväder är man ju trots allt inte skitsugen på att sätta sig i bilen och åka ut på landet.

Blev ett riktigt snöväder här på kvällen. Tror nästan det snöat mer än det gjorde på hela vintern. Eller det kanske är att ta i, var ju en period där i vintras med rätt mycket snö. Men rejält med snö är det i alla fall. Visst hade man hört att det skulle kunna komma snö, men såhär mycket och att det skulle lägga sig som det gjort trodde jag nog faktiskt inte.

Och imorgon är det äntligen premiär för nya Varan-TV. Som man längtat. Det är mycket möjligt att jag har alldeles för höga förväntningar, men jag ser väldigt mycket fram emot det. Var ju med och lämnade ett bidrag, om än tämligen symboliskt, till kickstartern så det är inte utan att man känner sig en liten, liten smula delaktig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home