Monday, May 16, 2022

Man stretar på

Fullt upp med jobb större delen av dagen. Sedan skönt nog en lugn kväll. Finns egentligen inte särskilt mycket mer att berätta. Kommer nog bli lite liknande större delen av veckan vad det verkar. Och jag som så sent som i mitten av förra veckan trodde att jag skulle få en någorlunda lugn vecka den här veckan. Men det är som det är. Man får göra det bästa av det. Egentligen inga jättestora och tunga jobb som ska göras, och med tanke på att jag har tvättstuga på onsdag och får en långdag då borde jag kunna jobba undan så jag slipper tokstressa alldeles på slutet. Hoppas det i alla fall. Sedan brukar det ju alltid kunna vara något som ställer till det.

Och jag tycker fortfarande Nato känns som en jäkligt dålig idé, inte minst när nu beslutet verkar fattas i någon sorts panik. Men men, ännu ett sätt för dagens smygfolkpartister till sossar att pissa på sitt arv och försäkra sig om att de aldrig kommer få min röst. Fy på sig sosse osv.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home