Saturday, January 14, 2023

En lördag i nästan kronologisk ordning

Jobbade faktiskt lite i förmiddags. Såg till att få ett par webbresearchade texter klara så jag har dem ur världen till veckan. Tog sedan en promenad med veckan Snedtänkt i lurarna innan jag plockade ner ljusslingan från balkongen. Därefter tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt av en riktigt god julöl. Har bara 60 stycken kvar nu, så måste nog snåla lite framöver...

Gjorde en god rätt på hjortskav till middag och har sedan haft en lugn och skön kväll. Passade på att titta på Scalarevyn som jag missade när den gick på tv häromveckan. Underhållande och rolig, väl värd att lägga de snudd på tre timmarna den klockade in på på.

Morgondagen lär nog bli en tämligen ordinär söndag, men möjligtvis att jag kommer pula med lite jobb då också. Det visar sig då antar jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home