Friday, January 06, 2023

Skit!

AIK - Bofors 2-1 (0-1, 2-0, 0-0)

Det går emot ett tag nu. Även om man fattar att spelare som varit borta behöver lite tid för att spela sig i form trodde man ju att det skulle börja stabilisera upp sig när det börjar komma tillbaka spelare och vi kan spela med hyfsat ordinarie lag. Och trodde att AIK skulle få betala för förlusterna mot SSK och Mora på hemmaplan, men tydligen inte. Det är uppenbarligen något som inte fungerar just nu. Det behöver lösas snarast, för som det ser ut just nu börjar lagen under kvartsfinalsstrecket komma obekvämt nära.


In other news så tog jag det mycket ovanliga belsutet att ställa in dagens promenad på grund av vädret. Snö och blåst, i stort sett likadant som när jag gick till hockeyn i onsdags och jag kände att jag inte orkade en promenad till i sådant väder just nu. Det är första gången på väldigt, väldigt länge jag hoppar över en promenad av det skälet. Skippade ett par, tre promenader i mitten av december men det var för att jag var sjuk och hade feber och inte orkade gå ut.

33 poäng i På spåret. Slog båda lagen men tycker jag borde ha lite högre poäng. Ganska knepiga resor i dag dock. Eller så var jag bara inte riktigt alert.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home