Thursday, January 19, 2023

Nästan färdigt

Precis som tidigare under veckan har fokus legat till övervägande del på jobbet i dag. Nu börjar det dock bli ganska färdigt för den här gången. Inväntar något mail och ska skicka in en grej till, men annars är det klart. Trodde för någon vecka sedan att det skulle bli betydligt svårare att hinna, men i och med att jag fick undan en del förra helgen har det ändå funkat. Hade jag inte fått det gjort jag fick gjort då hade det dock blivit grymt stressigt.

Måste för övrigt säga att det kändes lite märkligt upplagt i mästerkocken när det på slutet var två platser kvar och bara två återstod som inte fått besked. Det är ju ett ganska dåligt sätt att bygga spänning på. Men det fanns väl säkert någon tanke med det som inte jag begriper mig på.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home