Tuesday, January 17, 2023

Smartare, uppenbarligen

Skrällartat nog har det mest varit jobb i dag också. Ett par grejer jag hade hoppats få gjort som inte blev gjorda, men å andra sidan fick jag ett par andra grejer gjorda så det jämnar väl ut sig. I kväll har jag tittat på en film som många säger är krånglig och svår att hänga med i, men det tyckte jag inte alls. Är väl smartare än de flesta eller nåt, vad vet jag. Eller kanske dummare som inte förstod vad som skulle vara så hemskt svårbegripligt.

Imörrn ska jag till Kristinehamn en sväng. När man tittar på väderprognosen verkar det vara klar risk för att det kan bli lite halt. Snöfall stora delar av natten, sedan nollgradigt eller strax därunder och mestadels sol just som jag ska i väg. Får bli att ta det försiktigt. Därutöver en del telefonsamtal att ringa. Så det kommer allt finnas att göra då också. Men ska nog hinna allt bara jag får tag på folk efter ordning.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home