Thursday, February 09, 2023

Dålig placering av spegel

Mest jobbat i dag. Kommer åka i väg på jobb i morgon också. Första längre turen med morsan och farsans nya bil. Körde den i dag för första gången, men då var det bara inom stan. Kändes väl bra på det stora hela, men växelspaken satt lite längre fram, backen var placerad annorlunda och lite sådär men det är ju en vanesak. Lite störigt dock att backspegeln satt så långt ner att den kändes som att den hamnade mer eller mindre mitt i synfältet i vissa kurvor och nedförsbackar. Men det kanske går att ändra något vis, får kika på det.

När jag sedan jobbat färdigt imöra ska jag antagligen bli lite full. Kompisen som blev sjuk när vi hade tänkt oss ner till puben häromsistens hörde av sig i veckan och hade piggnat till och sådär. Ska bli trevligt. Så hoppas vi bara att väglaget är okej så jag inte sladdar av vägen halvvägs till/från Filipstad och blir tvungen att ställa in av det skälet (fast nu kommer väl det hända bara för att jag skrev så...).

Trimmade skägget en smula under kvällen. Det blev bra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home