Wednesday, April 05, 2023

Överraskningar eller inte överraskningar, det är frågan

Var ute på jobb i dag. Det gick fint. I morgon ska jag skriva färdigt ett par texter men vad jag vet just nu inte ut på något. Sedan blir det påskledigt. Då ska jag hälla upp ett glas av påskpunschen.

Utöver jobbet har dagen inte bjudit på några direkta överraskningar. Unnade mig en påsköl till Mästerkocksfinalen. Eller förresten, att Lang är tillbaka i BIK överraskade lite lätt. På ett bra sätt. Och så kändes det kanske lite överraskande att det började snöa framåt kvällskvisten. Nåväl, får väl kanske ta tillbaka det där om inga överraskningar.

Förhoppningsvis hinner jag ner på stan en sväng i morgon också. Skulle behöva köpa makaroner och de bästa makaronerna finns på Willys.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home