Monday, June 12, 2023

Färdigsorterat

Satte mig för att börja pilla med låtordningen på SP23 på allvar ikväll, och plötsligt hade det här hänt: jag blev färdig. Gött det. Nu ska jag då bara försöka hitta tillfälle att lyssna igenom den ett varv också och se så det inte behöver göras någon ändring. Och så måste jag ju fixa omslagsbild och sånt också förstås.

Annars en dag i arbetets tecken. Så lär som sagt de flesta dagar framöver bli. Men det är bara att gasa på, så väntar den ljuvliga semestern sedan. Ser redan fram emot att kunna fylla mina dagar med litteratur, musik, film och diverse goda drycker. Bara att inte behöva logga in på jobbmailen på flera veckor känns som en underbart lockande tanke. Men då gäller det som sagt att gasa på först så att allt blir färdigt i tid och det blir en sommartidning. I det här läget känns det alltid lite stressigt och oklart hur sjutton man ska hinna allt, men det brukar ju ordna sig så det ska det väl förhoppningsvis göra den här gången också. Ligger ändå rätt hyggligt i fas med hur jag borde ligga till.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home