Monday, July 24, 2023

Tagit igen mig

Har varit en lugn dag idag. Har känt mig lite trött och sliten sedan igår så har behövt ta det lite chill. Mestadels suttit och läst. Blev en rulle här under kvällen också efter att jag hade läst ut boken jag höll på med. Läser jag en bok till nu har jag läst lika många böcker under semestern som under hela 2023 fram till semestern. Inte illa. Eller ja, illa att jag inte läst mer än så tidigare under året iofs, men det är vad det är. Det måste ju finnas tid och ork också.

Hade inte fått fakturan på månadsavgiften till brf:n när jag loggade in för månadens betalningar förra veckan, så det måste jag komma ihåg att kolla om imorgon om den kommit eller om jag måste försöka jaga tag på någon som kan fixa det. Man vill ju inte riskera att bomma den betalningen bara för att e-fakturan inte skickats ut efter ordning.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home