Thursday, August 17, 2023

Lite kvällsjobb

Hade hoppats på att vara färdig med dagens jobb senast under eftermiddagen idag. Men det körde såkalrt ihop sig lite så jag fick kvällsjobba lite grann. Men det är som det är, hade ändå inget särskilt för mig och det gick rätt smidigt så det var ingen jätteuppoffring. Som jag skämtsamt uttryckte mig under telefonintervjun är det väl fördelen med att vara ensamstående och sysslolös.

Nu börjar dock det här numret bli ganska färdigjobbat. Lite smått småjox kvar men inget mer att skriva. Det känns skönt. Har gått smidigare än jag trodde det skulle göra med tanke på hur kort tid vid hade på oss. Men det är nog också till stor del för att mycket gått att ta över telefon och jag inte har behövt sitta och åka särskilt mycket och så. Det sparar ju in ganska mycket tid.

Eftersom en del jobb hamnade på kvällen istället för eftermiddagen passade jag på att ta en långpromenad. Det var skönt. I helgen, som visserligen ännu är en dag bort, ska jag nog titta på film och dricka öl.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home