Tuesday, August 08, 2023

Ett lugnt hörn i stormen

Hör att det varit en riktigt oväder på många håll. Här har det dock varit rätt lugnt. Lite regn av och till men inget anmärkningsvärt, ingen nämnvärd blåst. Så den omtalade stormen har vi, åtminstone än så länge, inte märkt särskilt mycket av. Gott så antar jag.

Min dag har mestadels gått åt till jobb. Dock inte riktigt så mycket som jag hade tänkt och önskat eftersom det varit svårt att få tag på folk jag hade behövt få tag på, men så kan det vara ibland och det är ju inte mycket man kan göra något åt. Synd bara att det i slutänden innebär att det blir (ännu) stressigare för mig framöver eftersom sådant jag hade hoppats skulle gå att få gjort idag istället måste göras senare.

Kvällen har ägnats åt läsning och en inte särskilt bra film. Imorgon blir det åter fokus på jobb. Det är ju den vardagen som är tillbaka nu när veckorna helt utan måsten och tider att passa är över. Jag saknar dem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home