Thursday, August 10, 2023

Andats ishallsluft

Var givetvis på BIK:s ispremiär tidigare ikväll. Trivsamt som vanligt. Kändes som att det var ganska mycket folk på läktarna. Är väl dock såhär vid första anblick helt övertygad av den nya tröjdesignen där man gått tillbaka till en klarare blå nyans i stil med hur det sett ut traditionellt. Har tyckt mycket om den mörkare blå man kört med på senare år. Den har känts lite mer elegant. Men man lär väl vänja sig vid det nya också.

Innan det var dags för hockey var jag iväg med jobbet och åt lunch i Lunedet. Som lite kick off för hösten var tanken. Det var väl trevligt, men visst tar sådana aktiviteter också lite på krafterna. Blev tämligen mätt, och det var ju bra. Då behövde jag varken laga eller äta någon middag sedan.

Har fortfarande ont i ryggen, men det känns som att det är aningens bättre än igår. Är dock fortfarande när jag reser på mig det är som värst, utöver det känns det inte av jättemycket. Så vi får väl se hur det utvecklas vidare. Med lite tur går det över ganska fort.

Det är väl på ett ungefär vad jag har att förtälja för tillfället.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home