Monday, August 14, 2023

Gäller att det klaffar

Jobbat på idag. Gått okej, men kunde gått ännu bättre. Men men, får jag bara flyt på grejerna tisdag, onsdag, torsdag ska det nog kunna gå vägen. Börjar ju ändå bli någorlunda rutinerad vid det här laget så jag vet vad som krävs. Men som sagt, det gäller att allt klaffar.

Tog en promenad ner till stan på lunchen. Framförallt på hemvägen kändes det ovanligt tungt i benen. Vet inte om det är en rest av förra veckans ryggont eller om jag bara var sliten efter att ha gått rätt många steg i hyggligt tempo igår. Nåväl, sådana dagar kan man ju emellanåt. Förhoppningsvis känner jag mig lättare i steget imorgon.

Ska upp rätt tidigt imorgon, så vi får väl se om jag lyckas med ambitionen att också komma i säng lite tidigare än vanligt ikväll. Inte utan att man saknar semesterdygnsrytmen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home