Thursday, October 05, 2023

Gulaschsoppetorsdag

Ingen anmärkningsvärd dag för min del. Har jobbat, kollat på tillkännagivandet av litteraturpriset, läst (inte pristagaren), kollat på rörligt material. En vardaglig dag mitt i livet. Åt gulaschsoppa till middag.

Har fått ytterligare ett nytt beräknat leveransdatum för telefonen nu. Om två veckor. Känns ju betydligt rimligare än slutet av november. Återstår väl att se om det håller eller om det hinner ändras igen.

Hade svårt att hitta ett par strumpor utan hål på hälen imorse, så eftersom jobbet jag var iväg på var nere på stan passade jag på att slinka in för att köpa några par. Märkte att HM höjt priset på strumpor sedan sist jag handlade där. Fast det är väl iofs inte så konstigt med tanke på inflation och allt som varit. Tråkigare då kanske att utbudet kändes lite mindre än det varit tidigare.

Och imorgon är det fredag. Inte dumt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home