Thursday, September 28, 2023

Utmärkt samlings-cd

Ganska stillsam torsdag. Tog en riktigt bra promenad där jag bland annat tog vägen förbi och plockade upp några ex av nya numret av tidningen. När jag räknade efter visade det sig att det var det nummer hittills i år där jag haft med flest bilder. Hade jag inte riktigt trott faktiskt. Det behöver ju räkans så jag kan rapportera in för att få ersättning för skolkopiering.

Fick en stund över på eftermiddagen så passade på att lyssna på skivan med japansk 60-talspop (fick dne på posten igår). Svinbra. Såklart. Ace vet vad de sysslar med. Ska bli roligt att få lyssna in sig lite mer noggrant och fördjupa sig lite mer.

På tal om att få saker på posten börjar jag känna viss längtan efter min nya telefon. Det är beräknad leverans först någon vecka in på oktober så än får jag ge mig till tåls, men det är ju inte utan att man ser fram emot att få den.

Fick förresten ett infall tidigare ikväll och började så smått dra upp lite planer för årets födelsedagskalas om ungefär en månad. Det är lite tidigt, men börjar man få idéer är det ju lika bra att sätta dem på papper så man kommer ihåg dem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home