Saturday, September 01, 2007

Att vara bakfull suger

Tågresan hit ner gick rätt bra ändå, jag sov nämligen nästan hela vägen. Då är det nästan jobbiagre att vara bakfull på förelsningen. Och inte bara bakfull förresten, jag fick skynda mej som fan från tågstationen för att hinna hit i tid så alla bakfyllesymptom liksom förstärktes.
Ikväll ska jag nog inte festa något även om jag blir tillfrågad, känns som jag behöver en "ledig" kväll. Festande fyra dar i rad och tidga/halvtidiga mornar efter dom flesta av dom dagarna känns lite väl jobbigt. Nu kanske någon tror att jag har räkant jättefel för jag fesatde ju inget i onsdags och då blir det ju bara tre dar i rad med festande. Det stämmer förvisso men jag räknar ändå rätt, det blir fyra dagar för det är fest igen på söndag kväll (imorrn alltså).
Shit vad dåligt skrivet det här inlägget är men fan jag får skylla på min allmänna trötthet eller nått.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bakfylla är helt värdelöst.

2:06 PM  
Blogger Nicklas R said...

Verkligen, det är nästan (me nabra nästan) värre än hårdrock liksom

10:40 PM  

Post a Comment

<< Home