Thursday, September 26, 2013

Åt rätt håll

Febern verkar ha gett med sig. Det tycker jag är homla bra. Skulle väl visserligen inte säga att jag är helt frisk, jag har fortfarande ont i halsen och det dyker upp en och annan sporadisk hostning, men det känns inte som jag har feber längre i alla fall. Kommer dock ta det säkra före det osäkra och gå och köpa mer alvedon i alla fall. Ifall det visar sig att febern bara slagit till tillfällig reträtt vore det ju jäkligt drygt att inte ha något hemma.

Det här att gå och lägga sig ltie tidigare igår för att få någon timmes extra sömn var ju dokc ärtt poänglöst. Hade jätteproblem att somna, och när jag väl somnade sov jag inget vidare. Jag typ vaknade ett par gånger under natten, svettades som en tok och drömde förvirrade drömmar. Det är väl visserligen ganska typiskt för att ha feber, men ändå, bättre sömn har man ju haft liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home