Sunday, October 06, 2013

Lite firande

Idag firade vi min systers födelsedag. Hon fyller egentligen år först nästa helg, men eftersom hon fyller 26 åkte hon hit den här helgen istället för att inte behöva köpa vuxenbiljett. Den snåla jäveln. Farmor och farfar var här, det fikades, det öppnades paket. Själv hade jag roligt med packtejp när jag slog in paketet från mig. Jag virade in paketet i tejp så det blev snudd på omöjligt att ta sig in i. Det kan ni ju se som ett tips om ni vill.

Sen fick jag ett ryck hör för en stund sedan och bytte profilbild på twitter. Kände att det kunde vara dags med tanke på att jag hade en bild där jag fortfarande hade det stora skägget (som jag ju klippte av för typ 1,5 år sedan). Hittade dock ingen rimlig bild på mig själv, så nu kör jag med en bild av Thor Modéen tills jag lyckats fixa en hyfsad bild av mig själv.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home