Wednesday, October 16, 2013

Temperatur och ett beslut som måste fattas

Har varit väldigt kallt i huset idag. Det är ofta väldigt kallt här. Antagligen för att värmefläkten sitter så till att även om man drar på skitmycket värme så tar det sig inte riktigt upp till övervåningen. Den sitter liksom lite för långt från trappan. Idag var det dock väldigt kallt även på nedervåningen. Men med tanke på att hösten varit hyfsat varm hittills kan man väl i och för sig anta att man sklle behöva öka temperaturen på värmen lite. Sen finns så klart faktorn att jag är mer frusen än mina föräldrar också. De vill generellt har lite lägre inntemperatur än vad jag vill.

Och ja, jag är jäkligt sugen på att besöka signeringen av Morrisseys självbiografi i Göteborg imorrn. Dock finns ju känslan att risken finns att det är rätt meningslöst att sig dit då det mycket väl kan vara så jäkla mycket folk att det slutar med att man får köa länge som fan och sen ändå inte hinna få boken signerad. Särskilt som jag, även om jag tar det tidigaste tåget, kan vara där någon gång mitt på dagen som tidigast. Men jag har inte bestämt mig hur jag ska göra än. Slits lite fram och tillbaka, så vi får väl se hör under natten vad som atr överhanden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home