Tuesday, October 08, 2013

Fick den

Ni vet den där lägenheten jag nämnde för ett tag sedan? Fick den. Det är ju bra. Dock är det inte inflyttning förrän i början av december, så det återstår att se om jag hinner flytta in eller om jag då redan är på väg någon annanstans. Men oavsett vilket är det trevligt att jag/vi fick den. För är det så att jag är kvar här i stan då är det ju skönt att få något eget. Att gå och dra här hemma hos föräldrarna är ju inte superhärligt liksom. I och med att jag fick lägenheten vet jag ju liksom att det finns en bortre gräns för hur länge jag behöver bo här som längst. Och skulle det bli så att jag är kvar i stan så jag flyttar in i lägenheten är det ju inte helt fel att det inte är inflyttning omedelbart, nu hinner man ju fundera en del kring möblering och sånt först.

På tal om något helt annat åt jag en tomat nu under kvällen. När jag bet till i den så den sprack hade jag uppenbarligen glömt att stänga munnen, för dte sprutade tomatsaft över om inte hela så i alla fall halva mig. Då blev jag lite trött. Men tur i oturan att jag inte hade satt och joxade med telefonen just då, hade ju varit drygt med tomatsaft på skärmen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home