Sunday, January 05, 2014

Förhoppningar

Under 2014 hoppas jag på...

...att jag får ett jobb. Helst ett roligt, och helst någonstans där jag känner att jag vill bo.
...att jag hittar ett nytt bra ställe/klubb att hänga på (och kanske rentav bli stammis), ett nytt Popidyll helt enkelt.
...att bli kär.
...att den där resan till New York för att se Rangers som jag och farsan pratat om i flera år blir av.
...att spela skivor ute någonstans igen. Det börjar bli väldigt längesedan nu, och det vore roligt att uppleva den kicken igen.
...att någon av de där skönlitterära texterna jag har i mig äntligen blir skriven.
...att vi får en ny rödgrön regering som driver vänsterpolitik.
...att hångla med Kirsten Dunst.
...att farfar repar sig (han blev sjuk och fick köras till sjukhus igår igen, då var han riktigt dålig och det är vad jag förstår fortfarande ovisst hur det ska gå).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home