Friday, August 29, 2014

Parkeringsuppdatering

Eftersom jag ändå skulle parkera om bilen passade jag på att ta en sväng ner till stan. När jag åkte var det tillräckligt med plats för att man skulle slippa krångla med fickparkering och dylikt. Men när jag sisådär en kvart senare kom tillbaka var det naturligtvis inte så längre. Inte för att det är något större problem att fickparkera (även om jag behöver göra det väldigt sällan och därför är lite ovan), men det är ju alltid smidigare att bara kunna glida in på en plats. Men det gick bra. Nu står bilen snyggt och rakt innanför parkeringsrutans linjer. Nu står jag faktiskt så bra parkerad att jag nog inte vill flytta på bilen igen. Så nu blir det inget mer bilåkande förrän morsan och farsan kommer hem och ska ha tillbaka den.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home