Sunday, October 05, 2014

Böxer

Morsan har av oklar anledning fått för sig att jag behöver att par nya byxor. Jag håller väl inte helt med, men vill hon betala ett par byxor åt mig säger jag väl inte emot direkt (gratis är, som bekant, gott). Så jag följde med en sväng på stan idag. Hittade just inget jag superfastnade för. Att gå i klädaffärer med min mor är dock inte optimalt. Man hinner liksom inte gå runt och titta och fundera, utan hon kommer hela tiden med förslag. Då blir man liksom lite stressad och orkar inte hålla på att titta runt och leta och se vad man kan hitta. Sen hjälper det väl inte att föräldrar sådär överlag sällan fattar vad man är ute efter för uttryck och så vidare. Blev till slut trots allt ett par som var helt okej, om än inte de helt ultimata byxorna. Dock fanns inte den färgen jag ville ha i min storlek, så det slutade med att det ska beställas hem ett par som jag får gå och hämta om någon vecka.

Såg också en rätt snygg jacka/rock som jag blev lite småsugen på inför vintern. Men det måste jag nog fundera lite på om det verkligen är jag innan jag bestämmer mig för om jag vill ha den eller inte.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home