Monday, June 29, 2015

Påverkad av helgen

Har väl inte gjort skitmycket idag. Eller snarare, jag har gjort en hel del, men inget som jag inte direkt brukar göra. Har varit rätt seg och småtrött hela dagen också. Svallvågor från helgen skulle jag tippa på. Blev nog någon timme för lite sömn där, plus en del öl i lördags kväll.

Här på eftermiddan satt jag förresten och slängde ihop alla låtar jag haft som kvällens franska till en spotifylista. Tog lite längre tid än jag hade räknat med faktiskt, men bra ändå att ha låtarna samlade så man vet vilka man länkat till förut. Så riskerar man inga dubletter liksom.
Är inte inloggad i Spotify just nu dock så orkar inte länka listan. Men sök bara på kvällens franska och/eller nicklasr i Spotify så lär ni hitta den. Om ni är intresserade.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home