Monday, December 21, 2015

Spurtat

Efter en något trög start på julklapphandlingen där jag så sent som igår förmiddag inte hade fixat en enda julklapp än har jag nu gjort en stark spurt och är snudd på färdig. Nu är alla julklappar utom en både köpa och inslagna. Har en kvar att fixa, men där vet jag vad jag ska ha så det är lätt ordnat. Tveksamt om jag hinner med det imorgon (har en del annat att göra då), men annars får jag ta det på onsdag antar jag.

Annars har väl den här dagen inte varit superspektakulär. Såg gamla favoriten Soldat Bom som visades som matiné på SVT. Synnerligen sevärd film. Nils Poppe i sitt esse. Och imorgon visas Magistrarna på sommarlov. Det är uppföljaren till Swing it, magistern!, och är en alldeles utmärkt liten film. Har bara sett den en gång och det var för kanske tre år sedan, så jag är lite smått exalterad inför det. Dock ska jag iväg och göra en grej imorrn på dan, så jag hoppas att jag hinner hem i tid. Vore förargligt annars.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home