Thursday, June 30, 2016

Det blev ojämnt

På det stora hela en lugn dag. Dock blev den vanliga ordningen på dagen lite omkastad då jag hade problem med internetuppkopplingen i förmiddags (och nu igen ikväll). Men eftersom jag inte hade något brådskande jag behövde internet till var det bara stimulerande att göra saker i en annan ordning än vanligt. Man behöver skaka om rutinerna lite grann emellanåt.

Tidigare ikväll när jag inte hade något särskilt för mig kom jag på att jag skulle jämna till skägget lite grann. Så jag tog fram min skäggsax för att få bort de jämna ojämnheterna. Det slutade med att jag lyckades klippa så snett att jag fick plocka fram trimmern och ansa ner skägget rätt rejält. Så kan det uppenbarligen gå.

Medan jag suttit här och väntat på att internetanslutningen skulle hoppa igång har jag läst lite i mitt romanmanus för första gången på ganska länge. Låter jag dryg och vidrig om jag tycker att det är ganska bra?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home