Saturday, August 13, 2016

Blev lite salongs

Blev några spontanöl på Gastro igår. Fick ett sms från en kompis som undrade om jag var sugen, och det är man ju. Det var trevligt. Skulle kolla mitt saldo innan vi gick och fick en nästan ännu trevligare överraskning. Hade mer på kontot än jag tyckte att jag borde ha. Visade sig att det hade ramlat in lite skatteåterbäring. Visste inte ens att jag hade betalat någon skatt så det var ju najs.

Idag har jag tagit ut farmors hund ett par gånger medan hon varit bortrest över dagen. Det gick finfint. Hon (hunden alltså) var lite småvrång de första metrarna och ville åt ett annat håll, men sedan förstod hon att det var jag som bestämde vilket håll vi skulle gå åt.
I övrigt en lugn dag. Lite choklad, lite OS, lite smånojade över saker jag av olika anledningar inte kan gå in på, lite pop, lite balkong, en del drömmerier. En ganska vanlig dag egentligen. Har varit rätt trött i och för sig, men det går ju att härleda till gårdagskvällen och att jag kom i säng rätt sent.

Tycker för övrigt sjukt synd om Torneus. Han hade verkligen förtjänat att få hoppa om medaljerna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home