Tuesday, November 08, 2016

Gött!

Oskarshamn - Bofors 3-4 str (1-1, 1-1, 1-1, 0-0, 0-1)

Två poäng borta mot Oskarshamn, det tar jag varje dag i veckan. Har ju brukat vara nästan garanterad förlust där nere annars (tänk förresten när jag bodde i Kalmar och kunde säga där uppe om Oskarshamn, det var tider det).

Skrivandet? Har fortsatt flyta på fint. Över 2000 ord idag också.  Dessutom tycker jag att det jag skrev idag är bland det som hållit absolut högst kvalitet hittills, vilket så klart också är ett plus.
Om inget väldigt oförutsett inträffar kommer jag spränga vallen 20000 ord imorgon. Inte illa. Ligger en hyfsad bit före plan om man säger så. Om jag räknat rätt kan jag ha tre dagar där jag inte skriver ett ord och ändå hinna färdigt i tid (förutsatt så klart att övriga dagar når snittet 1667). Skön liten buffert ändå.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home