Tuesday, December 13, 2016

Tvättkorgen är tom

Det gick alldeles jätteutmärkt att tvätta. Som vanligt. Utöver det har det väl kanske inte hänt så särskilt mycket. Tog en kort promenad runt kvarteret under kvällen för att få en nypa luft och piggna till lite (måste ju kliva upp tidigt när jag har tvättdagar) och var nära att halka omkull. Mer dramatiskt än så har det inte varit. Har väl typ tittat på matiné och läst.

När jag satt och tittade på Jorden runt på 6 steg slog det mig att jag antagligen har sex handslag till Marie-Antoinette. Kan vara sju, men också så lite som fem. Beror lite på om jag träffat någon som träffat Gustaf V och om Frans Josef träffade någon som hade träffat Marie-Antoinette (vilket iofs känns ganska troligt att han gjorde). Det är ganska fascinerande att tänka på.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home