Tuesday, May 09, 2017

Ändrade planer

Okej, hade tänkt dela med mig en del tankar såhär med ett par dagars perspektiv till att ni vet vem lämnade kvarteret och sådär. Lite sånt där som ploppat upp de senaste dagarna, lite reflektioner, ni fattar. Men i och med att esc-semin drog över på tiden känns det lite sent för att jag riktigt ska hinna få ihop det inlägget ikväll, så jag tar det imorgon istället.

ESC ja. Rätt mögig historia det. Ungefär halvvägs in i programmet gav jag mig själv utmaningen att twittra något snällt om varje återstående bidrag. Det var svårt. Hade varit mycket lättare att skriva mina vanliga småsyrliga kommentarer. Inte för att bidragen var spektakulärt usla, utan för att de bara var trista och intetsägande.

Annars fick jag ett ryck i eftermiddags och bakade en sats madeleinekakor. Inte för att jag var (eller är) jättesugen på kakor egentligen utan för att jag behövde något att sysselsätta mig med och blev sugen på att baka. Resultatet blev utmärkt.

För övrigt står den där cykeln fortfarande kvar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home