Friday, November 03, 2017

Skjutsande och annat

Körde kusin till järnvägsstationen i Degerfors. I övrigt en lugn dag där jag trots allt fått en hel del gjort. Den typen av dagar kan man ju inte riktigt klaga på. Har för övrigt också passat på att äta upp de sista punschrullarna och chokladbollarna jag hade kvar sedan i lördags. Eller ja, inte riktigt de sista för jag har ett gäng punschrullar och madeleinekakor i frysen också, men de sista jag hade kvar i ofruset skick. Gott så. Nu kan jag återgå till att inte vräka i mig massa sånt ett tag framöver. Nu får det vara slut på just det frosseriet fram tills julen börjar närma sig. Om det nu blir någon jul i år vill säga. Det finns ju vissa förslag på att så grovt inkräkta på julens själva idé att det riskerar lägga så pass grav sordin över firandet att det i princip går att likställa med att ställa in julen. Men det återkommer jag till vid senare tillfälle, för det orkar jag inte ta nu.

Imorgon är det fredag igen och då har jag varit 32 i en hel vecka. Skrämmande.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home