Saturday, August 11, 2018

En lördag har passerat

Ingen direkt anmärkningsvärd dag idag heller. Det började regna på eftermiddagen och då blev jag sugen på godis, men jag hade inget hemma och orkade inte gå ut för att köpa så det fick bero. Drack en öl istället. Eller, det är en sanning med modifikation för den hann jag hälla upp innan det började regna. Det var den dyra ölen jag köpte härom veckan. Den var god, men inte orimligt god. Känns bra ändå. Värd sina pengar men inte så orimligt god att jag behöver ruinera mig på att köpa på mig ett gäng flaskor till.

Om man ska tro väderprognoserna så får jag imorgon plocka fram paraplyet för första gången på... väldigt länge. Tänk, ett tag var det ju nästan så man överhuvudtaget inte behövde hänga undan det. Som det växlar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home