Saturday, April 18, 2020

Ett par punsch

Kunde inte riktigt hålla mig länge utan gick ner till puben en sväng i kväll och tog en punsch. Känns skönt och bra att ha varit där. Var alldeles för längesedan sist. Kunde rentav faktiskt sitta på min vanliga barstol, så det var najs. Är glad att jag bestämde mig för att gå dit. Det behövde jag.

I dag var det också deadline för kommande numret av tidningen. Så nu är alla texter och bilder inne. Det känns också gött. Känner mig dock inte lika slut och trött i kroppen som vid förra numret. Kanske är det viss vana, kanske att jag lyckats följa planeringen jag gjorde för mig själv, kanske att jag suttit hemma och skrivit. Oavsett vilket är känslan just efter lämning alltid skön. Då vet man att man kan ta helg med gott samvete.
Trivs för övrigt bra med rollen som skribent/reporter. Än så länge känns det som att det passar mig ganska bra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home