Thursday, October 08, 2020

Botte på posten

Något lugnare på jobbet idag, men likväl en del att stå i. Så även imorgon. Texter att fixa färdigt, samtal att ringa. Det jobbet består av helt enkelt.

För övrigt fick jag min John Botvid-bild idag. Väldigt fin. Nu ska jag bara hitta en passande ram till den, sedan åker den upp i "autografhörnet" i hallen. Att hitta en ram kan iofs bli småknepigt med tanke på att den är lite mindre än standardmåtten på ramar nuförtin, men det får väl lösas på något sätt.

Den skickades för övrigt från Thailand, och jag fick hämta ut den som rek. Kan inte vara skitvanligt att signerade John Botvid-bilder skickas den vägen. Hade man fått syn på försändelsen och tänkt "Flygpost från Thailand, undrar vad det kan vara?" vågar jag anta att just John Botvid skulle komma ganska långt ner på listan av gissningar.

Kvällen har varit lugn och vilsam. Lyssnat på podd, kollat på en film, ätit fisk. Inte samtidigt dock.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home