Saturday, October 10, 2020

Stofil shopping

"Råkade" här under kvällen ropa in ett häfte med ett urval av Thor Modéens sketcher och monologer på Tradera. Tror det kan bli ett bra köp, även om det medför risken att jag kan bli den där irriterande typen som går runt och reciterar Modéen-monologer i tid och otid. Det är ju dock en risk man är villig att ta. Tänkte att jag väl börjar med att se till att lära mig Strålande tider utantill.

Har annars haft en lugn dag. Blev lite sugen på mörkt öl, så gick ner till systemet och köpte mig en stout som jag sedan drack medan jag bläddrade igenom tidningen på eftermiddan. Den satt fint kan jag meddela. Har väl annars på det hela taget ansträngt mig för att vara så oproduktiv som möjligt. Tvättat håret iofs, men annars mest bara tagit det lugnt. Välbehövligt och välförtjänt efter en vecka med rätt mycket jobb. Återstår att se vad morgondagen bjuder på.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home