Sunday, June 06, 2021

Tillbaka till det normala

Till skillnad från förra veckan en tämligen vanlig och normal söndag. Veckohandling på förmiddan, söndagsmiddag hos föräldrarna frampå eftermiddan. Kollade ett par filmer här under kvällen. Imorgon blir det jobb för hela slanten. Har först en telefonintervju och sedan ska jag ut på landet för att göra ett reportage, därutöver har jag några samtal att ringa för att boka in ytterligare intervjuer och ett par mail att skicka.

Har när det här skrivs fortfarande ingen aning hur det gick i finalen i hockey-vm. Blir spännande att se hur länge jag kan hålla mig ovetande. Kanske tills jag kollat twitterflödet, som allra längst tills jag går in på Aftonbladet. Hoppas att Kanada vann (pga hatar Finland mer i hockeysammanhang, det är ju vår derbymotståndare), men gissar på finskt guld.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home