Wednesday, December 22, 2021

Godis, klappar, krångel

Fixade lite mer julgodis i förmiddags. Knallade ner på Konsum och hämtade ut en skiva jag köpt till mig själv i julklapp (Smisks lysande Världens äckligaste rockgrupp). Åkte iväg till Arena Reklam och hämtade BIK-jultröjan jag också köpt som julklapp till mig själv. Bra dag så långt.

Nu under kvällen har humöret sjunkit en aning pga krånglande teknik som bara håller på att kuka sig. En del saker vill man bara ska fungera, och sedan blir man mest less när de inte gör det. Men men, hittade en provisorisk lösning i alla fall, så får vi se imorgon om det går att hitta en bättre mer varaktig lösning. Hatar teknikstrul.

Imorgon är det dagen före julafton och då ska det kläs gran, ställas fram julpynt och tittas på uppesittarkväll. När granen är klädd och stöket är avklarat ska jag luta mig tillbaka med en smaskig julöl och låta julfriden smyga sig på. Blir nog bra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home