Saturday, May 21, 2022

Sushi och punsch

Blev en sushikväll med en kompis för att fira gårdagens deadline. Käkade sushi, drack ett glas vin och sedan gick vi ner till puben en sväng. Väldigt trevligt. Och tämligen perfekt avvägt intag av alkoholhaltiga drycker. Inte ens när jag tidigt imorse vaknade på soffan (lyckades givetvis somna där efter att ha tryckt i mig en gorbys och en vichyvatten när jag kom hem) kände jag ett smack bakfylla. Trötthet såklart, men varken huvudvärk eller illamående. Alltid gött när man lyckas pricka exakt den nivån.
Har sedan haft en relativt lugn dag. Känt mig lite småseg, men inte så det stört. Kom mig för att torka av rumsbordet, som varit i behov av en avtorkning ett tag. Så får vi se när jag lyckas ta mig för att torka golven och städa balkongen också. Båda delarna skulle behöva göras. Kanske att jag kan ta mig samman och hitta inspiration till det till veckan. Har ju lite lugnare med jobb då än det varit de senaste veckorna.
Söndag imorgon, med allt vad det innebär. Vem vet, kanske händer nåt kul, kanske inte. Det lär märkas.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home