Tuesday, December 20, 2022

Shoppat klart

Fått en hel del gjort i dag. Fixat julklappsshoppingen framförallt (skulle bli jävligt förvånad om det visar sig att morsan och/eller farsan läser här men för säkerhets skull håller jag nog ändå för mig själv vad det blev för något). Det gick faktiskt rätt smidigt. Visste på ett ungefär vad jag skulle ha, och det som behövde kompletteras gick ganska lätt att klura ut vad det skulle bli. Har även lagt in de sista biltesterna före jul för publicering, betalt månadens räkningar och inte minst kom jag mig för att ringa vårdcentralen. Sjuksköterskan jag pratade med skulle prata med en läkare och sedan återkoppla här under veckan, så får vi se om de tycker jag ska komma dit eller hur det blir.

Och i morgon ska jag tvätta den tvätt som ursprungligen skulle tvättas förra veckan men som jag pga förkylning då bokade om. Så då kan man ju närapå slå fast redan nu att det nog kommer bli en produktiv dag i morgon också. Lutar också åt att baka lite kakor under morgondagen. Lika bra att passa på när jag ändå är uppe tidigt och har lite extra tid på mig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home