Saturday, January 21, 2023

Fryntligt

Är eventuellt en smula salongs. Ägnat eftermiddagen och kvällen åt att titta på film, dricka öl och vin, småfnissa åt AFV lyssna på musik och bara ha det allmänt trivsamt, eller fryntligt som twitterprofilen farbror Frippe skulle uttryckt det.

Beställe hem sushi till middag för jag var sugen på det och jag hade deadline igår och kände att jag var värd det. Det var gott. I går skulle jag alla andra månader såklart ha gått ner till puben och druckit en deadlinepusch, men eftersom de alltid brukar ha stängt i januari gjorde jag inte det. Drack deadlinepunschen i soffhörnet istället. Upptäckte sedan i kväll att de inte alls haft lika mycket januaristängt som de brukar och att jag visst hade kunnat gå dit i går. Nåväl, det är som det är. Får gå dit nästa helg istället. Bummer dock om det visar att det var just i går Taylor Swift var där.

Det kliar på ena handleden.

Att Promoe klipper av dreadsen i stort sett samtidigt som Jonas och Mark separerar alltså man börjar ju misstänka att apokalypsen är här.

Nu har jag inget mer att skriva för stunden så tack för i dag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home