Monday, January 23, 2023

Synundersökningstidsbeställning

Får väl sägas ha varit en ganska lugn start på veckan. Fast när jag var nere på stan kom jag mig för att titta in till optikern och boka tid för synundersökning, så helt oproduktivt har det ju inte varit. Fick i födelsedagspresent i höstas att jag ska få nya glasögon men sedan blev det så mycket jobb och annat jox så det har inte blivit av att jag kommit mig för att ta tag i det riktigt. Men nu så. Dock fanns det ingen tid förrän om nästan en månad men det spelar ju ingen större roll.

Tittade på Åsa-Nisse och den stora kalabaliken frampå seneftermiddagen. Att säga att den var bra vore väl att ta i men det fanns några tillfällen där man fnissade till. Och för att vara en Åsa-Nisse kändes den kändes den ändå förhållandevis stringent, även om det väl inte säger så mycket.

Drack en kopp varm choklad när jag kom in från dagens promenad. Mycket gott.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home