Saturday, February 11, 2023

Härligt! (och inte så härligt)

AIK - Bofors 3-6 (1-1, 2-0 ,0-5)

Härligt med tre poäng. Riktigt stark att vända 3-1 inför sista perioden.


Mindre härligt att jag gått och blivit sjuk. Igen. Började nog egentligen känna av det redan på seneftermiddagen i går, men då trodde jag att det vara var trötthet efter en lång dag och arbetsfylld vecka. Där hade jag uppenbarligen fel, tyvärr. Mindre lysande då kanske att vi var ute på puben en sväng i går kväll, men det är ju inte att göra mycket åt nu. "Bara" feber, inga andra symptom. Har tagit det grymt lugnt i dag, klev upp framemot ettiden och har sedan mestadels halvlegat på soffan. Och ska väl ta igen mig i morgon också så får vi hoppas att det blåser över ganska fort. Hade en gång där jag mer eller mindre utan förvarning fick hög feber en kväll och sedan var helt frisk igen när jag vaknade nästa morgon, så man kan ju alltid hoppas att det är så nu också. Dock segt att bli sjuk när det bara var i december jag var det senast. Först blir man inte sjuk en enda gång på flera år, sedan blir det tre gånger på knappt fyra månader. Suck. Även om jag inte förväntat mig en treårsstreak igen hade jag nog trott att det skulle dröja till framåt höstkanten åtminstone.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home