Saturday, June 24, 2023

Champagne, chansons et chocolat-afton

Blev ganska sent (eller tidigt) innan jag gick och la mig igår, och kanske blev det även någon grogg mer än det borde, så det är inte utan att jag stundtals känt mig lite slö idag. Men då är det ju tur att man är ledig och kan kosta på sig en lugn dag.

Misommardag som det är har jag givetvis haft traditionsenlig champagne, chansons et chocolat-afton. Sitter faktiskt och smuttar på det sista glaset just nu. Får dock erkänna att det blev prosecco i år eftersom jag hade en sådan flaska hemma och det kändes rimligt att öppna den. Inte riktigt detsamma som champagne, men det är torrt och bubbligt i alla fall.

Kollat på en film under kvällen. På lite friidrott på tv medan jag käkade. Lite lol ändå med kulstöterskan som fick rycka in och springa häck.

Är tämligen varmt här inne just nu. Hoppas det hinner svalna i alla fall lite grann innan det är läggdags.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home