Sunday, June 18, 2023

När jag ändå hade tid på morgonen

Hade inte tänkt jobba något idag. Sedan vaknade jag tidigt, kunde inte somna om och kom på att det var en liten grej jag tänkt få gjort igår som hag hade glömt. Så då klev jag upp och fixade det. Vet man att det är semester så fort det här numret är färdigt är det sånt som händer.

Kommande vecka är det framförallt måndag och tisdag som ser ut att bli arbetsintensiva. Möjligtvis kan det bli något som ska göras på onsdag också, medan förhoppningen är att torsdag på sin höjd blir lite uppsamlingsdag där man kan göra det sista småfixet. Allra helst skulle jag vara färdig med allt redan på onsdag, men räknar med att det blir lite småjox på torsdag (och ser allt annat som en bonus). Hur som helst börjar man kunna se ljuset i den jobbtunnel som är maj och juni. Kan inte neka till att det ska bli skönt med lite ledighet.

När jag veckohandlade i dag passade jag på att köpa vichyvatten till den årliga lättgroggen på midsommar. Gäller att vara förberedd.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home